جملات زیبا از دستشون نده
هنر نهم
اخبار،کتب،مقالات،پایان نامه های مدیریتی

● در زندگی افرادی هستند که مثل قطار شهربازی اند از بودن در کنار آنان لذت می بری ولی با آنها به جایی نمی رسی.

● دوست واقعی هیچوقت مانعت نمیشه مگر اینکه در حال سقوط باشی

● آنجا که همه مثل هم فکر می کنند ، هیچ کس خیلی فکر نمی کند .

● موفقیت واقعی نترسیدن از شکست است

● انسان در همان لحظه که تصمیم می گیرد آزاد باشد، آزاد است


● وسعت دنیای هرکس به اندازه وسعت تفکر اوست .

● تجربه نامی است که تمام افراد بر روی اشتباهات خود

●در زندگی افرادی هستند که مثل قطار شهربازی اند از بودن در کنار آنان لذت می بری ولی با آنها به جایی نمی رسی.

● دوست واقعی هیچوقت مانعت نمیشه مگر اینکه در حال سقوط باشی

● آنجا که همه مثل هم فکر می کنند ، هیچ کس خیلی فکر نمی کند .

● موفقیت واقعی نترسیدن از شکست است

● انسان در همان لحظه که تصمیم می گیرد آزاد باشد، آزاد است


● وسعت دنیای هرکس به اندازه وسعت تفکر اوست .

● تجربه نامی است که تمام افراد بر روی اشتباهات خود می گذارند .

● دستهایت را برای یک دقیقه بر روی بخاری بگذار ، این یک دقیقه برای تو مانند یک ساعت میگذرد . با یک دختر خوشگل یک ساعت همنشین باش ، این یک ساعت برای تو به سرعت یک دقیقه میگذرد و این همان قانون نسبیت است


● آنانکه می دانند رنج می برند و آنانکه نمی دانند به دیگران رنج می دهند .

● نتیجه اراده ضعیف ، حرف است ونتیجه اراده قوی ، عمل .

● وقتی با انگشت به کسی اشاره می کنیم ، به یاد داشته باشیم که سه انگشت دیگر به طرف خودمان بر گشته اند .

● آنان که نمی توانند خود را اداره کنند ‌ناچار از اطاعت دیگرانند .

● حکایت جالبی است که فراموش شدگان فراموش کنندگان را هرگز فراموش نمی کنند .

● یا درست حرف بزن یا عاقلانه سکوت کن .

● هر کس که بداند چقدر می ارزد، به آنچه که می ارزد می رسد.


● آنکس که بداند، و بداند که بداند ، اسب شعف از گنبد گردون برهاند … آنکس که بداند و نداند که بداند ، بیدار کنیدش که شبی خفته نماند … آنکس که نداند و بداند که نداند ، لنگان خرک خویش به منزل برساند … آنکس که نداند و نداند که نداند ، در جهل مرکب ابدالدهر بماند .

● شتباهات انسان، در ابتدا رهگذرند، سپس میهمان میشوند و بعد صاحبخانه.

● عفو از کسانی نیکوست که توانائی انتقام دارند .

● اگر می خواهی اندوهگین نباشی ، حسود مباش .

● آنقدر شکست خوردم که راه شکست دادن را آموختم .


● کسی که بر جایگاه خویش منم زد بخت از وی روی بر خواهد تافت

● سعادت دیگران بخش مهمی از خوشبختی ماست


● در پایان کوچه بن بست زندگی ، بارها و بارها ابله هان را دیدار خواهی کرد

● سادگی را دوست دارم چون با صداقت است هیچ دروغی درآن راه نداردمانندکودکی است که با چشمان معصوم اش به همه نگاه میکند وبا معصومیت اش هزاران حرف به دنیا میزن


● زندگی کتابی است پرماجرا ، هیچگاه آنرا به خاطر یک ورقش دور مینداز

● بخشندگی را از گل بیاموز، زیرا حتی ته کفشی که لگدمالش می‌کند را هم خوش بو می‌ک

● وقتی که دیگر نبود من به بودنش نیازمند شدم وقتی که دیگر رفت به انتظار آمدنش نشستم وقتی دیگر نمی توانست مرا دوست بدارد من اورا دوست داشتم وقتی اوتمام شد من اغاز شدم و چه سخت است تنها متولد شدن مثل تنها زندگی کردن مثل تنها مردن

● عشق نمی پرسه اهل کجایی ، فقط میگه تو قلب من زندگی می کنی . عشق نمی پرسه چرا دور هستی فقط میگه همیشه با من هستی . عشق نمی پرسه که دوستم داری فقط میگه : دوستت دارم


● درشهرعشق قدم میزدم گذرم افتادبه قبرستان عاشقان خیلی تعجب کردم تاچشم کارمی کردقبربودپیش خودم گفتم یعنی این قدرقلب شکسته وجودداره؟یکدفعه متوجه قلبی شدم که تازه خاک شده بودجلورفتم برگهای روی قبرراکنارزدم که براش دعاکنم وای چی میدیدم باورم نمیشه اون قلبه همون کسیه که چندساله پیش دله منو شکسته بود


● عشق تنها برای یک بار می اید و برای تمام عمرش می اید عشق همان بود که به تو ورزیدم حقیقتا همان یک بار حقیقتا همان یک بار و از بس بدان اویختم تا همیشه همه ی زندگی ام با ان بیش خواهد رفت بس تا همیشه عا شقت می مانم

● اگه روزی شاد بودی، بلند نخند که غم بیدار نشه و اگه یه روز غمگین بودی، آرام گریه کن تا شادی ناامید نشه اگر میدانستی که چقدر دوستت دارم هیچ گاه برای امدنت باران را بهانه نمی کردی رنگین کمان من

● از کسی که دوستش داری ساده دست نکش. شاید دیگه هیچ کس رو مثل اون دوست نداشته باشی و از کسی هم که دوستت داره بی تفاوت عبور نکن .چون شاید هیچ وقت ،هیچ کس تو رو مثل اون دوست نداشته باشد


● روی تخته سنگی نوشته شده بود: اگر جوانی عاشق شد چه کند؟ من هم زیر آن نوشتم: باید صبر کند. برای بار دوم که از آنجا گذر کردم زیر نوشته ی من کسی نوشته بود: اگر صبر نداشته باشد چه کند؟ من هم با بی حوصلگی نوشتم: بمیرد بهتر است. برای بار سوم که از آنجا عبور می کردم. انتظار داشتم زیر نوشته من نوشته ای باشد. اما زیر تخته سنگ جوانی را مرده یافتم..

● هر کس به طریقی دل ما می شکند بیگانه جدا دوست جدا می شکند بیگانه اگر می شکند حرفی نیست از دوست بپرسید که چرا می شکند

● می اندیشم پس هستم ، هستم چون فکر می کنم ، و فکر می کنم چون شک می کنم

●وقتی پا در رکاب اسب می نهی بر بال تاریخ سوار شده ای شمشیر و عمل تو ماندگار می شود چون هزاران فرزند به دنیا نیامده این سرزمین آزادی اشان را از بازوان و اندیشه ما می خواهند . پس با عمل خود می آموزانیم که پدرانشان نسبت به آینده آنان بی تفاوت نبوده اند .و آنان خواهند آموخت آزادی اشان را به هیچ قیمت و بهایی نفروشند

● معمولا آدما از اینکه بعد از مرگ فراموش بشن وحشت دارن , ولی چه سخته زنده  باشی و فراموش بشی!!!!!!!!!

● عشق ساکت است اما اگر حرف بزند از هر صدایی بلند تر خواهد بود

● پاییز هیچ حرف تازه ای برای گفتن ندارد . با این همه از منبر بلند باد بالا که می رود , درختها چه زود به گریه می افتند !

● آرزوهاتو یه جا یادداشت کن و یکی یکی از خدا بخواه . خدا یادش نمی ره اما تو یادت میره که چیزی و که امروز داری آرزوی دیروزت بود

●کلاغ و طوطی هر دو سیاه و زشت آفریده شدند . طوطی شکایت کرد و خداوند او را زیبا کرد ! ولی کلاغ گفت : هر چه از دوست رسد نیکوست . نتیجه آن شد که می بینید , طوطی همیشه در قفس , کلاغ همیشه آزاد !

●مهم این نیست که :
کی باشیم ، کجا باشیم ، چرا باشیم ، چطور باشیم !
مهم اینه که : با هم باشیم ، به یاد هم باشیم . برای هم باشیم

 


دوستان گلم هنر نهم را از نظر علمی و فنی واصول و نحوه ارائه مطلب چگونه ارزیابی می کنید؟؟ خوشحال می شیم نظراتتون رو درمورد مدیریت مطالب بیان کنید. بی شک پیشنهادات شما خوانندی عزیز مورد استفاده ما در ارائه مطالب بعدی خواهد بود و لذا پیشا پیش از انتقادات و پیشنهاد های (نظرات) شما عزیزان تشکر می کنیم. محمد فاضل شوکتی

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : چهار شنبه 18 ارديبهشت 1392برچسب:,
ارسال توسط محمدفاضل شوکتی